Monday 27 February 2012

Pandangan kawan-kawan sangat lah memberansangkan :3

Sabtu lepas aku rasa aku paling banyak kena tegor pasal "janggot" . Apa ke tangkai kaw pakai janggot oi . Ramai la cakap aku "burok","ta macam abang ben","tak rock da muka kaw","muka kaw mcm baik sangat" dan paling aku tak puas hati antara 100% orang yang tegor aku 78% dari mereka bercakap "budak sekolah dan baru nak up" sial bukan . Asal aku nak kene jadi orang lain nie? Dulu aku tak simpan janggot tak ramai yang tegor pon sebab rambot aku panjang kot . Aku nak buat style ape kesemue mereka cakap pasal janggot je . Ape muka aku nie burok sangat ke tada janggot sial . Tapi korang the best la,bagi aku sedar . Aku hanya perlu jadi diri sendiri aku je . Sebab takda janggot polis tahan aku . Sebab takda janggot ramai cakap aku burok . Janggot is my style muehehehe .

No comments: