Monday 27 February 2012

Sabtu yang happy

Hari sabtu adalah hari dimana remaja dan belia keluar ke bandar yang penuh dengan barang-barang yang boleh di beli,cuci mata,melepak,shuffle sampai retak batu kat depan maybank tu,dress up bagai nak rakk(rock lah katakan),mengorat,buat dosa minum arak,cium mulut di khalayak ramai,terdedah nampak longkang dan macam macam lagi yang kita boleh bayangkan laa . haha . Tapi betol ke kita happy? Bayangkan dalam semua yang lepak2 tak kisah lah di gigs ke di depan maybank ke di KLCC ke skatepark ke? mana mana jelah semua kita kenal tapi macam tak bertegur sapa . bukan aku sombong tapi zaman aku tegur abang2 da berakhir . zaman korang macam tak reti respect je . macam sial bukan? sampai aku pon korang aneh2 kan . sebelom kaw lepak kat BB sebelom monorail siap da timesquare tak bukak lagi aku dah menapak kat Bukit bintang dan aku dah tengok "scenes" paling best masa aku "budak" dulu . korang tak tau ape pon pasal underground nie sial . Peredaran zaman banyak mengajar lah . Setakat kau nak cerita kat aku,kau samun orang,kau curi aiskrim kat 7e?? aku da buat lagi best dari tu? aku still ngaku aku nie noob tapi korang ada ke terfikir pasal diri korang . baru kene tegor siket dengan "Orang Lama" da melenting . kalau dia kitai kau kat situ kau bole buat ape eh?? kesian doe aku tengok kau nie? nak cakap BODO dah abis sekolah . baru lepak BB 2 tahon dah berlagak pandai arah orang buat itu ini . Aku perhatikan je . Siap hari bulan ramai yang pijak kau nanti .

No comments: